800 145 345

Právě se nacházíte: Domů > FAQ

stream

FAQ

Nevíte si s něčím rady? Zkuste naši první pomoc - FAQ Vám to pomůže!


Internet:

 

"Nejde mi internet ..."

Zkuste všechny komponenty v cestě od internetu (rádiové pojítko, switch, router, VoIP telefon/brána) odpojit na cca 30 vteřin z napájení.
Poté restartujte počítač.

 

"Jak mohu zažádat o veřejnou IP adresu?"

Potřebujete-li veřejnou adresu pro přímý přístup na počítač z internetu, pošlete žádost e-mailem na technickou podporu, v žádosti prosím uveďte číslo smlouvy, jméno a adresu, na které je smlouva psána. Pokud můžete, pošlete též IP adresu příslušného počítače/routeru, kterého se to týká.
Ujistěte se, že máte dobře zabezpečený počítač aktualizovaným antivirem a firewallem.

 

„Po výměně počítače/síťové karty mi nejde internet. Jakou mám nastavit IP adresu?“

Zkontrolujte, jestli máte nainstalované ovladače síťové karty.

IP adresu dostane počítač ze serveru DHCP. Zkontrolujte v konfiguraci protokolu TCP/IP, zda máte nastaveno získávání IP adresy automaticky. Pokud se adresa nepřidělí, požádejte o registraci na telefonním čísle technické podpory. Při volání je vhodné být přítomen u počítače.

 

Telefon:

 

„Nejde mi VoIP telefon.“

Zkuste všechny komponenty v cestě od internetu (rádiové pojítko, switch, router, VoIP telefon/brána) odpojit na cca 30 vteřin z napájení.

Pokud máte bezdrátový internet, je třeba vypnout/zapnout základnovou část.

 

„Kde najdu výpis hovorů?“

V klientské sekci na adrese portal.vylpb.cz je v menu sekce "výpis hovorů"

 

E-mail:

 

„Nejde mi odesílat pošta.“

Nastavte si odchozí server SMTP na smtp.vylpb.net nebo smtp.inawebu.net

Zároveň nesmí být zaškrtnuta volba „ověřování odchozích zpráv uživatelským jménem a heslem“.

 

„Odchozí server mám nastaven, ale nejde mi odesílání e-mailů v Thunderbirdu.“

Zkuste vypnout v konfiguraci serveru odchozí pošty „použít jméno a heslo“.

 

„Nechci používat Váš odchozí server.“

Pro odchozí poštu je povolen jen odchozí SMTP server mail.vylpb.net z důvodu omezení šíření virů a spamů.

Pokud jste nuceni například pro přístup do firemního e-mailu používat jiný odchozí server, požádejte e-mailem technickou podporu o zřízení veřejné IP adresy s povoleným odchozím portem 25.

 

„Jak se dostanu k fakturám/e-mailům v e-mailovém účtu @necoss.net?“

V klientské sekci na adrese portal.vylpb.cz je v menu sekce "mé faktury"

Přihlašovací údaje naleznete na smlouvě.

 

„Jak nastavím odebírání e-mailů @vylpb.net v e-mailovém klientu (Outlook, Thunderbird)?“

Příchozí server POP3 nebo IMAP server nastavte na imap.necoss.net

Doporučujeme místo standardního protokolu POP3 využívat IMAP, protože defaultně nechává zprávy na serveru, takže při výměně nebo reinstalaci počítače se e-maily jednoduše obnoví.

Odchozí server IMAP nastavte na mail.necoss.net

Pokud jste připojeni do jiné sítě než NECOSS, použijte odchozí server internetového poskytovatele, přes který jste připojeni.

 

Fakturace:

 

„Kdy zaplatit služby?“

Účetní systém vydává faktury za služby z pravidla vždy k 15. dni Vašeho účetního obdobíi.

Faktury jsou splatné do 7 nebo 12 dní ode dne vystavení. Proto je důležité, aby platba odešla včas a stihla se připsat na účet do 22. nebo 27. dne v daném účetním období.

Uveďme příklad: Paušál za Internet za leden je fakturovaný 21. ledna se splatností 3. února. Během této doby je potřeba fakturu uhradit.

 

„Jaká částka je fakturována“

Pokud využíváte pouze datové služby, chodí Vám stále stejné platby sjednané při uzavření smlouvy, takže je možné udělat si trvalý příkaz na stejnou částku, splatný mezi 15. až 27. dnem zúčtovacího období.

Dále tvoří výjimku hlasové služby, protože Vámi provolaná částka se každý měsíc liší v závislosti na Vámi provolané době. Platbu hlasových služeb je však možné řešit formou pravidelného předplatného/kreditu, z něhož se Vám provolaná částka odečítá (více viz následující bod níže).

 

„Mám hlasové služby, jaké jsou možnosti platby?“

Fakturace částky za hlasové služby je různá a je dána provolaným časem.

Je možné zvolit dva způsoby, jak službu platit. První je platba formou tzv. postpaid, což je zpětné vyfakturování provolaných minut každý měsíc. Druhá možnost je tzv. prepaid, což je předplatné, tedy kredit, který si jednorázově předplatíte, a pak se Vám odečítá. Poté je možnost si jej opět jednorázově dobít. Výhodou je, že pokud máte zároveň datovou službu, můžete používat trvalé příkazy, protože kredit si můžete dobít vždy jednorázově, až když je to potřeba.

 

„Jak mohu platit služby?“

Služby je možné platit buď převodem z účtu, a to buď jednorázovým, nebo trvalým příkazem.

Dále je možné platit složenkou typu A na poště, zde ale zbytečně platíte poštovní poplatky.

Platba inkasem není možná, neboť si za ni banky účtují nesmyslné poplatky.

 

„Co mám dělat v případě, když zapomenu zaplatit včas?“

V tomto případě obdržíte e-mailem nebo formou sms upomínku.

Uhraďte prosím co nejdříve své závazky, aby nedošlo k odpojení Vaší přípojky. Veškeré informace jsou obsaženy v upomínce, včetně kompletního rozpisu plateb a kopií faktur (kompletní přehled obsahuje veškeré Vámi uhrazené i neuhrazené faktury, aby bylo patrné, v jakém období byla platba z Vaší strany opomenuta).

 

„Co mám dělat v případě, že mi byla služba omezena/odpojena?“

Co nejdříve uhraďte dlužnou částku (veškeré informace jsou obsaženy v upomínce, kterou jste obdrželi na Váš fakturační e-mail, kam máte umožněn přístup i v případě, že Vám již byla služba omezena).

Potřebujete-li uhradit dlužnou částku prostřednictvím internetu, spojte se pomocí e-mailu info@vylpb.net nebo telefonicky s naší zákaznickou linkou 800 145 345, kde Vám operátor nastaví „odklad odpojení“. Účetní systém Vás poté dočasně připojí k síti, abyste mohli provést úhradu dlužné částky přes internet. Odklad odpojení je možný jen po domluvě a slouží výhradně k uhrazení dlužné částky. Pokud neuhradíte dlužnou částku ani v tomto případě, bude Vám účtován deaktivační poplatek ve výši 300,- Kč!

 

Obecné:

 

"Kam konkrétně se mám obrátit se svými dotazy?"

ZÁKAZNICKÁ LINKA:
tel.: 800 145 345
e-mail: info@vylpb.net

- nahlašování změn

- dotazy ohledně fakturace, tarifů, smluvních podmínek apod.

- nahlašování reklamací


TECHNICKÁ PODPORA:
tel.: 728 332 657
e-mail: podpora@vylpb.net

- problémy s připojením

- veškeré technické dotazy

Novinky

17.01.2018

!!!VÝPADEK!!!

DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ! Z provozních důvodů bude ve středu 17.1. od 15:00 do maximálně 17:00 přerušena dodávka elektrické energie v celém areálu Průmyslového podnikatelského parku. Důvodem je oprava elektrického zařízení v energocentru a přepojení na jiný transformátor VN/NN. Z těchto důvodů dojde k výpadku připojení v části Příbrami, Podlesí, Obecnici, části Orlova, Lazci, Trhových Dušníkách, části Drahlína, Vysoké Peci a Bohutíně. Děkujeme za pochopení, Vyladěný internet Příbramsko s.r.o.

01.11.2017

!!!Nová programový nabídka!!!

Vážení a Vyladění přátelé. Od 1.11.2017 jsme rozšířili programovou nabídku o balíček HBO, HBO 2 a HBO 3 za 199,- Pokud by to někomu nestačilo tak se může více rozvášnit s balíčkem HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax a Cinemax 2 za 267,- Vše najdete na svých set top boxech. Váš VYLADĚNÝ INTERNET Příbramsko

16.09.2016

SOUTĚŽ

Vážení a Vyladění přátelé, na našem Facebookovém profilu naleznete soutěž o velice zajmavé ceny. Zkuste své štěstí a zahrajte si o internet na celý život zdarma, tablet, mobilní telefon a mnoho dalšího.... Hodně štěstí

16.05.2016

Výpadky služeb

Vázení klienti, v tuto chvíli řešíme na síti napadení útočným kódem několika set zařízení od výrobce Ubiquitti. Tato zařízení je potřeba odservisovat na místě, což bude bohužel trvat ještě v průběhu pondělí Postižené klienty prosíme o nahlášení závady na technickou podporu. Bohužel je třeba obrnit se trpělivostí, za což se Vám hluboce omlouváme.

starší...

Necoss s.r.o.

edgedesign.cz | websoul.cz